The Bakers

The Bakers - tvrtka koja čini razliku. Inovativni plan tvrtke The Bakers uz istraživanje, inovacije, razvoj jedinstvenih proizvoda je odraz smjelosti i velikog tržišnog potencijala  orašastih plodova i sjemenki. The Bakers je usmjerio svoje poslovanje na tržište orašastih plodova i suncokretovih sjemenki . Orašasti plodovi su pripremljeni prema specijalnim i inovativnim recepturama neodoljivog okusa. 

 

Prvi brand je kreiran u 2010. godini (pod imenom HULIGAN). Kao rezultat stručnog istraživanja, temeljitog poznavanja potreba potrošača i životnog stila, početkom 2013 godine lansiran je drugi brand ZIGI.   Danas je, ZIGI marinirani kikiriki, vodeći brand za kikiriki na bugarskom tržištu, ali i proizvod u kojem mogu uživati potrošači u Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu i Grčkoj.

Ciljevi kompanije:

  • Dodatna vrijednost PROIZVODA: najkvalitetniji sirovi materijali, inovativne proizvodne tehnologije, jedinstveni proizvodni koncepti 
  • Osnaživanje BRANDA: kontinuirano ulaganje u rast, jasno pozicioniranje
  • Dodatna vrijednost za KUPCE: raznolikost, snažno povezivanje s brandom i stvaranje emocionalnog doživljaja
  • Dodatna vrijednost za PARTNERE: jedinstveni portfolio, visoki potencijal rasta i stvaranje dugoročnih odnosa  

 

The Bakers linkovi

Web development i hosting: softwise.hr / ictmedia.hr